Het vervolg van ons avontuur

11 september 2016 - Trois-Rivières, Canada

Na een heerlijke nachtrust hebben we een goed ontbijt genomen.

Want we gingen weer oppad helaas geen beren gezien,  ach dat maakte ons niet uit. De tocht langs de rivieren hier was ook super mooi.

En voor de lunch zijn we gewoon ergens gestopt bij de boer, voor verse aardbeien en frambozen nou dat smaakte ons goed...

Gewoon omdat het kan en niet omdat het moet.

We reden langs hele smalle wegen en gingen over smalle Brugge heen mmmm echt smalle zie de foto's maar.

En de koffie ☕ hebben we onderweg genomen met een overheerlijke chocolade ,

Daarna zijn we naar ons nieuwe hotel gegaan,  aan de rivieren we hadden ook een kamer met uitzicht aan het meer..

Leo moest van mij rustig aan doen dus ik heb alle koffers naar boven geschouwd dat was nu de vrouwen ♀ taak.

Leo was heerlijk aan het genieten van het prachtige uitzicht over het meer met de zon die er op scheen..

Daarna hebben we heerlijke en diner gehad hier in het mooie hotel . De gerechten waren echt super...

Daarna vroeg naar bedtje want we moesten maandag ochtend weer vroeg naar het ziekenhuis toe. Om de mobiele hart ♥ monitor in te leveren.

Weltrusten iedereen wij hadden een top dag gehad