terug naar het ziekenhuis

12 september 2016 - Trois-Rivières, Canada

Goedemorgen allemaal,

Zo we waren al vroeg op omdat we al om 8 uur in het ziekenhuis moesten zijn om het hartmonitor terug te brengen zodat ze dat konden controleren of het met het hart van Leo alles wel goed is.

En als die uitslag goed is dan kunnen we waarschijnlijk terug naar Nederland.

Dat zou echt heel goed nieuws zijn. Na een heel gezoek waar we moesten zijn uit eindelijk gevonden in de kelder van het ziekenhuis.

Alles gegeven en we konden weer gaan afwachten op de uitslag morgen bij de arts best spannend want je weet het maar nooit wat het zou kunnen zijn.

We zijn toen maar lekker gaan ontbijten bij ons ontbijt café met heerlijke koffie. Hadden we wel verdient vonden we.

Daarna zijn we natuurlijk weer heerlijk samen op pad gegaan gewoon lekker toeren. Maar onderweg zijn we natuurlijk weer leuke dingen tegen gekomen zoals deze takelwagens van Peter bilt en Kenwoord wauw wat een prachtige grote dingen die zie je bij ons niet zomaar langs de weg. Stiekem een paar foto's gemaakt hihi je kunt me ...

Maar we waren eigenlijk alleen maar aan het keren geweest omdat we een stukje terug een grote trailer hadden gezien van Nedcar..... Ja dat wilde we niet voorbij laten gaan ..Het race team was net terug van een weekend race en de manager was er nog druk bezig om alles op te ruimen en wij mochten zeker een kijkje nemen in de garage naar de auto's en natuurlijk ook in de prachtige trailer........ Nou dat was denk ik wel het leukste uitje van deze dag .. Onze dag en zeker die van Pa kon niet meer stuk een grote glimlach om zijn gezicht was getoverd.... Dat na een paar rotte dagen was dat een heel mooi gezicht.... Ik hou ervan...     ( bekijk de foto's maar dat zegt voldoende).

Daarna natuurlijk even lunchen na dit avontuur met een geluk lieveheersbeestjes op Pa zijn broek..

Wat we erna gedaan hebben dat hadden we zelf niet kunnen bedenken. ondanks we beiden niet zwaar van de kerk zijn zijn we toch een kerkje binnen gegaan en hebben we kaarsjes aangestoken voor iedereen die ons zo dierbaar is en zijn geweest. we hebben daar heerlijk saampjes gezeten en geklets over het leven en dat we er beiden zo van houden en zo ook van onze familie. dat we dankbaar zijn dat we die maar hebben. en eindelijk ook heel bewust zijn dat je niet zonder kan.... We hebben vele mooie momenten gehad zo ook weer dit.... We hebben weer geluk gehad want na onze wandeling na ons kerk bezoek.  Was de kerk gesloten dus het heeft zo moeten zijn de juiste plek de juiste tijd...... Zulke mooie herinnering... Dank je wel...

Na weer een tijdje getoerd te hebben waren we wel toe aan een IJsje... Nou ja IJsje het in CANADA. Dus alles is groot hier oeps dus hadden we een IJS...

Na terug komst in ons mooie hotel hebben we weer heerlijke gedineerd daar jammie dat was echt een heel goed restaurant wat erbij zat.

En van ons uitzicht daar genoten we beiden van hadden we ook echt verdient vonden wij.

Nou morgen ochtend weer terug naar het ziekenhuis weer een spannende dag. We blijven duimen op een positieve uitslag.

Welterusten allemaal tot morgen weer.