Terug in Nederland

15 september 2016 - Waddinxveen, Nederland

Good Morning,

Zo na een lange vlucht zijn we weer veilig terug in ons eigen land...

Ppff ja dan gaan we iedereen weer zien na een lange tijd... en na een rare reis die we samen gemaakt hebben door Canada heen en door al onze emoties heen wat een avontuur...

Na iedereen weer fijn gezien te hebben op schiphol en geknuffeld en elkaar weer fijn in elkaar gevoeld te hebben tje zegt voelt goed...

Ik zat nog denk ik wel in een overlevingsstand er ging veel langs mij heen alles moest voor mij nog landen zeg maar....

Op naar huis want Floris was op schoolreis en wilde hem natuurlijk heel graag ook weer in mij armen nemen....

Zo heerlijk om weer fijn bij mij mooie familie terug te zijn die warmte en liefde ja.... THUIS..

Die nacht heeft Floris heerlijk tussen in gelegen in heb denk ik de hele nacht naar hem gekeken en gekust wat heb ik dat gemist zo gemist... En ja dan voel je zo veel liefde stromen en kun je alleen maar genieten van dat moment....

Pa dank je wel voor deze prachtige reis die wij samen hebben gemaakt.

Ik neem alle prachtige en mooie herinneringen voor altijd mee in mij hartje....

Dit was onze trip naar Canada .....

Wij hebben genoten...... Met hoofdletter......