Ons laatste bezoek aan het ziekehuis

13 september 2016 - Trois-Rivières, Canada

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een belangrijke dag want we mogen terug naar de arts die ons hopelijk het blij nieuws gaat vertellen.

Na een heerlijk ontbijt zijn we weer op weg naar het ziekenhuis ppff best spannend hoor wat is de uitslag van het hart monitor geweest alles goed en dan mogen we vliegen en wanneer mogen we en kunnen we weer terug naar Nederland. Een hoop vragen hopelijk zo beantwoord.

Na heel lang wachten in de wacht ruimte eindelijk aan de beurt ( ik denk wel een ander half uur voordat we aan de beurt waren)

Alles onderzocht en doorgenomen maar helaas nog geen uitslag van de hart monitor ppff ja dan hebben we ook nog niet de vrij brief om te kunnen en mogen vliegen tja wat nu afwachten nog maar. Verder is Leo nog naar boven gegaan voor de Fysio daar om de laatste dingen door te nemen.  Ik heb toen weer alles wat ik had weer doorgestuurd naar de verzekering om zo snel mogelijk de vrij brief te krijgen om terug te mogen vliegen. Maar ja het was en is nog het wachten of die uitslag. Daar ging ze echt achter aan. Maar we hadden in ieder geval wel alles al mee gekregen zelfs een DVD met alle gegevens van de foto's en alles wat ze bij Leo hebben gedaan echt super geregeld en ze ging er bijna wel van uit dat de uitslag positief zou zijn.

Tja daar zaten Leo en ik dan buiten bij het ziekenhuis overleggen wat zou de best keuze zijn om te doen hier wachten nog een dag tot de uitslag er is of alvast naar Monterial gaan stel dat de uitslag idd goed is kunnen we wellicht snel weer terug naar Nederland. En zo niet dan moeten we weer terug hier naar Trois-Riviers ach lekker toeren totaal geen probleem.

We hadden er goed over nagedacht en we hebben besloten om toch alvast naar Monterial te gaan en de koffers alvast te pakken en de reis weer voor te zetten.

Dan waren we alvast in de buurt van het vliegveld waarvan we zouden terug vliegen zoals al eerder besproken met de verzekering.

Op naar Monterial en afwachten of het telefoon van de Arts van het ziekhuis. Gelukkig kregen we die al toen we onze spullen aan het in pakken waren ppff dat waren zeker wel een paar geluks momentjes..  En tranen van vreugde we mogen terug vliegen joeppie er viel een last van onze schouders af.

Die middag zijn we naar Monterial door gereden en hebben we die avond Sushi gegeten mmm jammie echt heerlijk smaakte dat ons. Weer in een super hotel geslapen beiden een kingsize bed dus een goede nacht rust .

Welterusten Allemaal.