Onze reis verder naar het mooie hotel sacacomie

5 september 2016 - Saint-Alexis-des-Monts, Canada

Onze volgende stop was Sacacomie hotel In St. Alexis des monts.
Dat was best nog een stukje rijden maar samen in de auto is het altijd gezellig..
Lekker geklets over van alles..
Ergens gestopt en een croissant gegeten was hier wordt het Frans dus dag hoort erbij..
Aangekomen op onze bestemming ja weer adembenemend maar dan anders.
Zo luxe dat hadden we niet verwacht..
Mooi entree alles erop en eraan...
We konden hier ook voor morgen de beren en bevers gaan kijken nou hoe meer beren hoe beter.. Beter twee dan geen dus besproken.
Zo ook het diner en de rest van het verblijf van twee dagen.
Eten hadden we geregeld.
Top na een heerlijk 4 gangen diner en een glaasje wijn waren wij wel klaar om naar bed te gaan.
Beiden moe van de reis..
Maar volle moed om morgen ochtend eerst een stukje te gaan wandelen in de prachtige omgeving hier.
En dan de lunch daarna kano varen samen om dan aansluiten de beer en bevers te gaan opzoeken en dan rond half 9 weer het diner met een glaasje wijn te nuttige...