Ons avontuur dag 3

4 september 2016 - Trout Creek, Canada

Goedemorgen,

Goedemorgen dan bedoelen wij ook echt een goedemorgen. We werden vanochtend om kwart voor 6 gewekt door Mac.

Want we moesten nog eerst met de auto een klein stukje rijden naar een andere plek naar een ander meer. Om daar in kano bootjes te gaan het was nog erg donker mistig en koud. Maar bikkels als wij  zijn gingen we gewoon mee...Hup het grote meer op...  Op naar het volgende avontuur....

We waren daar om de zonsopgang te beleven.. De mist die daar hing de dauw alles nog zo stil.... Je hoorde niks het water was zelfs nog stil... Toen de zon eenmaal doorkwam.... Ik zou zeggen bekijk de foto's..... Die ervaring is niet te beschrijven hoe prachtig dat was.... Zulke mooi landschap tekent de zon.... En schittering op het water van de zon de reflectie.. Wij hebben de groep gedeeld.. En die bleven achter op een onbewoond eilandje

De bikkels gingen door..

Echt we wilde niks missen

Met Mac en de Engelse en Leo en ik we gingen tot aan het einde van het meer... Tja we hadden dat niet willen missen. Geluiden en de natuur in zijn pure schoonheid gezien... Ik zeg weer bekijk straks ook nog eens de foto's.

Toen wij terug kwamen op het onbewoonde eilandje. Daar hadden de andere een kampvuur gemaakt voor de koffie ☕ de het ontbijt. Ja weer een adembenemend plek...Gewoon tussen de bossen op een grote steen.

En Esther, Leo moest echt aan jou denken

Wentelteefjes echt waar behalve de bruine basterdsuiker miste we. En spek op het kampvuur. Daarna terug gepeddeld naar de auto terug. Toen had ik even WiFi verbinding en even contact met thuis.

Gelijk de felicitaties van mij man omdat we 6 jaar getrouwd zijn alweer en nog steeds gelukkig.

We missen thuis best wel...

Maar goed verder met ons avontuur.. Terug bij de auto alles weer ingeladen en terug naar ons huisje.. Daar stond na alles te hebben ingepakt weer een heerlijke lunch klaar met Home Made worstjes alles erop en eraan. Toen moesten we dit mooie oord verlaten..

Dat hebben we gaan met een traan ...

We hebben zo en mooie bijzondere ervaren samen hierop gedaan dat gaan we ons hele leven niet meer vergeten.?

Dankbaar en voldaan gingen we verder... Weer in de auto naar ons volgende bestemming.

We hebben een heerlijk diner gedaan onder weg in carp bij the swan in carp... Zalm met gebakken ui. Erg verrassend maar heel lekker.

Toen onze weg vervolgd naar Casselman voor ons hotel.

Weltrusten Leo en Saskia

1. Truus:
    6 september 2016
    wat een geweldig avontuur je kan aan alles zien dat jullie genieten het is er prachtig en wat een geweldige foto's maken jullie zo zijn wij er ook een beetje bij
    heel veel liefs oor jullie
  2. Dominique:
    7 september 2016
    Super gaaf Sas en Leo! Indrukwekkend. Dank voor de mooie plaatjes. Bijzonder om bijna live de sfeer op jullie plek te zien en mee te beleven. Xxx Do