Ons avontuur dag 2

3 september 2016 - Trout Creek, Canada

Goedemorgen,

Na een goed ontbijt met vers fruit met yoghurt en home made cruslie met honing en spek en ei. En warme bolletjes.
Dat hadden we wel nodig als voorbereiding voor onze hiking (wandel) tocht door de bossen.

We hebben denk ik wel zo een twee en een half uur gewandeld door de dichte bossen en kwamen na een oversteek van een houten brug en klimmen omhoog boven op een rots punt uit.
met uitzicht op een klein meertje de foto's zijn moeilijk te nemen op een indruk te krijgen hoe hoog we zaten.

Met een korte stop en wat gedronken te hebben gingen we weer de klim weer naar beneden en bij aankomst stond de lunch al weer klaar.

Heerlijke broodjes met beleg en salade.

Die middag hadden we vrij.
En hebben we goed besteed
Gezwommen in het meer weer zo een mooie ervaring.
Zelf Leo..
We moesten wel weer om kwart voor 5 klaar staan om in de kano met ze alle een toch te maken.

Naar één eiland aan het einde van het meer... Daar wachten Andria ons op met kampvuur en een Bqq midden in de wildernis op een grote steen tussen de bomen met uitzicht op het water.
Weer zo een prachtige ervaring die ook nu met geen woorden te omschrijven zijn.
Na een gezellige samen zijn, heeft Andria ons weer oppad genomen met de kano en naar de bever dam geweest en de natuur en de sterren hemel weer op gezocht.
Met aankomst bij ons huisje was er weer een kampvuur voor ons tweede toetjes.
Aan een stok wat deeg en bakken in het vuur het was een soort brood met kaneel smaakte erg lekker
Na nog een wijntje weer ons bedtje op gezocht... Dat was dag twee van ons avontuur.

Weltrusten Leo en Saskia