Ons avontuur in de wildernis....

2 september 2016 - Trout Creek, Canada

Hallo allemaal,

Zo van even weg geweest van de bewoonde wereld we waren echt drie dagen offline zoals jullie konden zien.
We zaten echt in de bossen en in de wildernis....
Wat kunnen we er over zeggen nou het verhaal begint.

We moesten eerst langs verharde wegen om daarna op de onverharde wegen te komen en tussen de bomen door.
de wegen werden steeds smaller en smaller.
Tot we er uiteindelijke kwamen.
Een prachtig hout huis voor 12 personen, we hadden allemaal ons eigen slaap kamer met ze tweeën.
En wel zonder licht oeps gelukkig waren we wel voorbereidt en hadden we wat bij ons.
Geen bereik met onze telefoon geen reislogger kunnen invullen echt even terug naar de natuur.
En ja de douche was aan het einde van het bos en de wc een houten hut met houtsnippers om er op te gooien echt terug naar de basis...

Wat een avontuur.

We kwamen aan en er stond gelijk een lunch voor ons klaar.
We hadden in tijden niet zo lekkere broodtjes op.
En wat ze steeds zeggen altijd een toetjes.... Heerlijk ik hou ervan....

Daarna gingen we gelijk in de kano bootjes samen met Leo.
Hij was de kachtpasser en ik de stuur vrouw.
We gingen best goed samen voor onze eerste keer....
Wat prachtig is het is.
Wat een mooie natuur te mooi om te omschrijven... Haast onmogelijk.. Bekijk de foto's.

Na wat uitleg hoe de kano te varen zijn we aan land gegaan om één van de prachtige eilanden te ontdekken.
We hebben denk ik wel zo een twee uur het eiland rond gewandeld en uitleg gekregen over het land en de vogels wat daar allemaal leven zo ook de kruiden uit de natuur geproefd.... Klaver ♣ vier gewoon vanuit de bossen dat smaakte best lekker net als of je je tanden had gepoetst.
Daarna weer terug naar ons huis in de bossen voor het diner.
Hamburgers van de Bqq met de vulling vanuit de keuken van onze keuken prinses alles was heerlijk en natuurlijk een toetjes... Alles Home Made.
Daarna moesten we ons weer klaar maken voor de stille tocht met de grote groeps kano.

Met ze 12 in de kano best spannend.
Maar wat een toch padellen en soms stilte en luisteren naar de vogels de natuur alle zintuigen werden geprikkeld...
En toen de avond viel kwamen er steeds meer sterren aan de hemel. Zo een sterren pracht we wisten niet dat er zoveel sterren aan de hemel staan.
Ze gaven zelfs weerspiegeling in het water.
Je kunt het eigenlijk geen woorden geven. Je moet dat zelfs is mee gemaakt hebben. Adembenemend mooi...
Zelfs het water wordt er stil van naarmate de avond later werd zag je het water helemaal glad trekken geen golfje niks...

Na een toch van twee uur waren we weer aan lang en probeerde we ons bedje te vinden eerst moesten we nog in het donker ons houten huisje terug zien te vinden.
Gelukkig hadden er een paar de lichtjes mee genomen waaronder ook Leo.

Eenmaal in huis nog wat gedronken bij het kamp vuur .
En bij gekomen van ons eerste ervaring hier.
Lekker naar onze kamer die we inmiddels gevonden hadden in het donker.
Er hebben we een goede nachtrust gehad.
De frisse lucht zo schoon en puur doet een mens echt goed..