Kingston, Canada boot ⛴ tocht

1 september 2016 - Ottawa, Canada

Hallo allemaal.

We waren al vroeg op van ochtend omdat we veel wilde gaan doen.
Als eerste een boottocht langs de 1000 eilanden.
We waren op de boot ⛴ en gingen gezellig boven op het dek zitten....
Het regende een klein beetje ach dachten we dat gaat wel goed. We zijn niet van suiker en we zullen vast niet smelten.
Maar het ging er best hard aan toe in die zin het ging harder en harder regenen ☔ en toen de boot op het grote water kwam hielden we het toch echt niet meer uit.
De stoelen vlogen van het dek heen en weer. Toch maar verstandig geweest en zijn we naar binnen gegaan helaas geen. Foto's daarvan kunnen maken.. Maar het was best leuk om te zien.

Verder hebben we de boot reis vanuit de droge cabine gezien..
En met de lange verhalen over het hoe en wat van. Alle eilanden..

Een kleine stop bij de bakker voor de lunch daarna gingen we door naar
Smith Fall.... We dachten falls leuk mooi watervallen. Die bleken al 200 jaar geleden al niet meer te bestaan haha . We zagen er die vrouw al kijken bij de balie wat een toeristen...

Verder hebben we daar een kleine stop gemaakt en door gereden naar Ottawa en toch nog de dag kunnen afsluiten met en mooie waterval hier in Ottawa.

Toen opzoek naar een bedtje voor de nacht. Even Google en ja hoor een bed en breakfast gevonden.
We stonden voor de deur en dachten eerst mmmm zullen we het doen of toch niet...
Nou we gaan het gewoon doen we zien het wel.. En tot onze grote verbazing een zeer goede keuze. De eigenaar heeft zelf ook in Nederland gewoond en wel in Berkel en Rodenrijs en wist ook de bovendijk te vinden waar ik vroeger heb gewoond nou wat is de wereld toch klein.
En we hebben van een lokale dame ( dat bleek later zijn vrouw geweest te zijn) Indische eten bestel en dat was me vers en onwijs lekker dus tot nu toe de beste keuze geweest... Na het diner hebben we nog een mini concert gekregen van deze meneer hij is muziek leraar.
We hebben beiden zo genoten.
Dit hadden we niet kunnen bedenken.
Een geslaagde dag vandaag.

Lieve reis groetjes van ons

1. Nicole van Baaren:
    1 september 2016
    De mooiste reisverhalen, zijn de verhalen van onverwachte dingen. En wat is de wereld toch klein hè.
  2. Erik van vliet:
    geweldig te horen mama !
    we zijn zo blij dat jullie het leuk hebben , wij redden ons ook prima in onze man-cave

dikke kus ik ga nu tundra met papa uitlaten en dan naar school , judo les

xx
  3. Petra:
    1 september 2016
    Zo het klinkt allemaal super en jullie hebben het super voor elkaar en fijn dat het goed loopt allemaal
  4. Bianca:
    1 september 2016
    Hoi Sas dat klinkt super leuk allemaal.
    Fijn dat jullie zo genieten. Xx
  5. Riet:
    1 september 2016
    Hallo allebei wel verrassend dit alles achter een voordeur .
    Lekker eten zo te zien en morgen weer verder voor nog meer onverwachte dingen
    Goeiereis XX